Wednesday, April 8, 2015

zdile nuzba fa lo du'u lo cunso je fadni prenu cu penmi lo cabna merja'a






ca lo cabdei mi djica lo nu tavla fi lo nuzba poi te cinmo lo ka mutce zdile mi .i mi pu tcidu bu'u la .redit. .i mi facki lo du'u lo cunso je fadni prenu pu penmi lo cabna marja'a me'e la obamas .i mi pu cinmo lo ka manci .i mi pu se nandu lo nu krici .i mi cfari nunmi'a .i mi pu pensi lo du'u zdile je se manci fasnu .i mi cfari pensi lo du'u ma xamgu terta'a lo vlipa je gugde jatna .i ji'a mi pu se pluka lo du'u le fadni prenu pu gleki je selspaji mutce .i u'isai mi na birti lo du'u mi kakne lo nu jimpe fi lo du'u ma kau ckilu be lo ka gleki to la'a mi naldrani pilno zo ckilu .i ku'i la'a do ba jimpe toi .i u'isai ma na senva lo nu tavla penmi lo mutce vajni prenu .i u'isai mi gleki lo du'u lo prenu pu zanselfu'a .i u'isai .i a'u ca lo nu do penmi lo misno je gugde jatna kei do djica lo nu tavla lo jatna ma .i za'a le nuzba pu misno la .redit. .i mi ji'a facki lo du'u la bisnes,insaider ji'a te notci .i mi pu se pluka lo si'o manci lo nu senva lo nu penmi lo vajni je misno jatna .i do jinvi ma .i xu do kakne lo nu se pluka lo nu penmi lo misno je vlipa prenu .i do djica lo nu penmi ma poi prenu je misno se sinma do


se sitna:

http://www.reddit.com/r/pics/comments/31spt3/my_friend_at_work_was_accidentally_sent_to_a/

http://www.businessinsider.com/utah-man-discusses-surprise-sit-down-with-obama-2015-4




ni'o
mi pu djica lo nu tavla fi ti .i lo go'i ku se mukti lo nu mi pu mutce gleki se zdile lo nu djuno .i mi pu mutce nunmi'a .i a'o do ji'a cinmo lo ka gleki kei lo nu djuno .i uisai 

No comments:

Post a Comment