Tuesday, April 9, 2013

nalstodi .i ua .i o'u .i ui

mi djuno lo du'u mi ta'e nalciska .i ku'i mi pu cinmo lo ka mi bilga lo nu cinri ciska .i mi na birti lo du'u ma kau cinri .i ma cinri so'e lo jbopre .i za'a lo samske a lo banske cu simlu lo ka cinri lo jbopre .i ku'i lo nu tavla fi lo samske a lo banske na frili sepi'o lo lojbo .i ji'a so'o lo vajni valsi poi srana lo samske a lo banske na zasti .i ji'asai mi na mutce mutce mutce se cinri lo nu tavla fi lo samske a lo banske .i mi se cinri tu'a lo pijyske a lo citri .i ji'a ta'e mi se cinri lo nu cunso tavla .i o'u o'u .i mi jdice lo du'u mi nitcu lo nu binxo lo virnu ciska kei lo nu stodi ciska .i lo ciska noi se cinri tu'a lo pluka nunciska enai lo misno nunciska .i bredi lo nu stodi ciska .i u'osai .i uisai

2 comments:

  1. .ui mi gleki lo nu tcidu lo selci'a be do .i'i

    ni'o .oicu'i tu'a lu ta'e mi li'u nibyti'i lo du'u la'e zo mi fasnu

    ReplyDelete
  2. ki'esai i'i .i uisai

    .i ie tu'a lu ta'e mi li'u naldrani .i ki'e .i mi ba morji

    .i ta'o ma lojbo cmene do .i zo menkei lojbo cmene mi .i ui

    ReplyDelete